Varför älska ?

Varför älska när man kan hata ? Känns lite så just nu. Lite allmänt trött på livet och folk som snackar skit. Man vet aldrig riktigt vart man har någon, Illa illa.  Men skit samma. Håller fortfarande på och letar lägenhet som en dåre, Finns ingen som passar mig. Om jag bara kunde hitte en lägenhet, Då kanske jag skulle bli lite nöjd med livet. Det är tur man har Alwin som lyser upp ens dagar, En riktig liten solstråle det där. Mammas pjins!! <3<3 Nej gott folk. En rök på det här sen får det bli soffläge och Wallander, Dödsängeln. Måste ju faktiskt upp klockan 7 imorgon och fortsätta med min enorma tvätt. Duktig flicka jag. Sen är det bara lite städning kvar!


NattiNatt <3

Kommentarer
Postat av: Maoulin´

kolla på bovision.se =)

2010-02-09 @ 15:06:49
URL: http://mycherryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0