Äm;

Godá!

Passadepå att sitta lite vid datorn när Joel ändå är på jobbet.
Min gick ju och dog, Men är äntligen på väg tillbaka efter åte upplivning. :)
Därför det inte blivit så mycket bloggande.
Inte för att jag gjort så mycket intresant då ;P

Sitter och mosar i mig vinter chocklad, Lika bra. Dom slutar väl sälja den snart ?!
Då har jag iaf en anledning att äta ;) Hahah.
Hilma gött.
Hade tänkt att jag skulle dra mig mot Ica snart.
Något förslag på vad man kan göra för mat idag ?
Helt fantasilös.

Har ringt runt en massa idag.
Förhoppingsvis blir det till att byta kommun snart :)
Ser väldigt ljust ut just nu.
Bara att hoppas på det bästa.

Nej, Nu måste ja göra något med den här dagen också.

Elda elda elda..


Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är riktigt sant, den försvinner liksom inte!!

BLOGGA MERA!! =)

2010-01-11 @ 19:06:43
Postat av: Emma

Tjohej:) Nu har det kommit uppdatering på min blogg:) är usel på att uppdatera. Hoppas det är bra med er

2010-01-18 @ 16:03:47
URL: http://sweetblueberry.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0