Äm;

Hur kan man må så dåligt, Men något som samtidigt gör en så lycklig ? Varför gör man så fruktansvärt elaka saker mot någon man älskar ? Det sista man vill är väl att såra den som man älskar, Men ändå blir allt så fel. Så fel att bråk och annat tar över det som en gång var det bästa man hade, riktig kärlek. Man kan älska en människa endlöst. Men problemen är ibland för svåra att över vinna, Eller är det bara så att man inte försöker tillräckligt ? Kanske det inte är ömsesidigt.

Så svårt att få ut vad jag verkligen känner, Vem ska jag gå till ? Vem förstår mig ? Tar någon det på allvar ? Just nu känns det som att jag inte kan vända mig till någon. Inte för att jag inte har bra vänner, För jag har dom bästa <3 Men att våga öppna sig, Det är svårt. Men vad mår man bäst av ? Bära runt på allt och bara le, Eller verklig få någon att förstå ?!
Just nu vet jag ingenting.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Emelie .. Vet att det kan vara svårt att våga öppna sig.. Har samma problem :( Jag finns här och lyssnar!



Love You ! <3

2010-01-19 @ 01:17:01
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag finns om du vill. Kram

2010-01-19 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0