Äm;

Heej! :)

Är fortfarande väldigt dålig på att uppdatera. Men, Mina damer och herrar. Det ska bli ändrig.
Redan ikväll, För det är nämligen så att ikväll kommer mina töser hit till bärke och hälsar på. Och ni kan aldrig gissa vad dom har med sig ?! MIN DATOR!!!!!!!!!!!!! Och som jag har längtat, Både efter dom och min dator :) Härligt härligt.

Har inte hunnit med speciellt mycket idag, ätit eldat och självklart gosat med mammas "stora" pojke ;) Är väl som vanligt med andra ord.
Beställde en massa saker från Ellos förut idag. Lite nytt till lägenheten. Så nu hoppas jag bara på att hitta en lägenhet jag vill ha så jag får flytta någon gång :) Ska bli så skönt att få rensa ur lite och få lite nytt :) Har nämligen önskat mig nya saker till lägenheten i födelsedags present :) Kanon!

Inte så himla långt kvar tills jag flyller år heller, Då blir det tjejkväll för hela slanten :) Hoppas på en riktigt trevlig kväll. Får se vilka som kommer och inte :) Lite svårt att bjuda folk eftersom min telefon inte är den helaste så har jag mor mins, och självklart va mina nummer sparade på telefonen, Smart Emelie, Verkligen super smart! Så om ni känner att ni skulle ville komma, Så hör av er :)


Men nu ska jag kasta mig in i duschen innan sötnosarna kommer :) Längtar!!!!
Som sagt, Uppdaterar ikväll, När jag fått MIN dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0