Plogbil och oväsen .

04.26 shit !
Kan verkligen inte sova.
Har kolalt på två filmer och en massa avsnitt av Rederiet.
Kollade på I skuggan av värmen himla bra film måste jag säga. :)
Och Hannah med H, Va faktiskt helt okej.
Och nu då, Ögonen står åt alla håll, men trött är jag dock inte.
Hepp. Jävla plogbil som surrar utanför fönstert också.
Det underlättar ju inte att sova då, När man inte är nå trött och bara ligger och irreterar sig på det där jävla ljudet. Låter som den ska öra ner hela huset här.

Lill fisen är och hälsa på sin mormor, Han hade kollat på Sex and the city idag, Tyckta han allt var bra. Lite har han nog fått av mamma, Rederiet och Sex and the city ;)
Men det är så himla tomt utan han, Ingen som vill ha uppmärksamhet hela tiden ;) Och självklart  ingen att gos med i sängen. Men imorgon kommer han hem <3<3<3

Tycker tiden har gått himla fort nu, Julen bara sprang förbi, han knappt med. Men denna vecka får gärna å fort :) För i helgen smäller det!! :D Då fyller jag minnsan hela 22 år. Haha. Blir flick kalas här då. Hoppas på en riktigt lyckad kväll, och att MÅNGA kommer ;)

Nej, ska väl återgå till mina försök att sova, Lite mer Rederiet kanske hjälper ;)

NattiNatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0