Kopparberg, Och goda nyheter

Gókväll !

Bestämde mig igår för att åka "hem till byn" som jag lovat min mor ett tag nu.
Hannah kom upp och hjälpte mig att städa bort det värsta, Inte mycker man kan göra utan dammsugare ?! :s
Sen bara det av mot Kopparberg.
Åkte hem till mormor och morfar och käkade tårta. Göttigöttgött !
Efter det fick Alwin följa med mormor hem medans jag och flickorna åkte upp och handlade.
Hem till Therese och lagade ritkigt god och efterlängtad mat. Mummmmms!
Varför väl kvar där ett tag och tjålad skit. Sen gick jag över till Veronica och matade Rederiet, Trött som jag va så vart det inte speciellt många avsnitt innan jag tvär däcka på Veronicas soffa.

Vaknade imorse av att Veronica yrade runt här. Förstod ingenting ja, Fattade inte ens vart jag var någonstans. Sen bar det av hem till mor och fick i sig lite man, Va någon konstig kyckling. Men smakade faktiskt riktigt bra :)  Vart inte långvarigt hemma hos mor, Alwin och jag packade "ica påsen" (standard ;) ) och åkte hem till Veronica igen.
Mycket mer fick jag väl inte gjort under denna dag.

Mot kvällen fick jag ju dock lite tråkigt när Veronica var och jobbade sina 5 timmar. Och eftersom vi hade bestämt oss för att vi skulle göra en räk och ris sallad idag så fixade jag ordning maten till Veronica kom hem. Massa samskigt vart det vill jag lova !


Men nu till den goda nyheten. Emelie har fått lägnehet!!!!!!!!! :D Just inte nå efterlängtat heller ;) Ska bli kanon skönt att äntiligen få flytta. Och uppfyllde ju nästan alla krav jag hade, Man kan ju aldrig få allt ;) Så nu blir det iaf flytt den 1 Mars, Underbart!!!!


Tack och godnatt mina kära vänner <3

Kommentarer
Postat av: erica

"Sen bar det av hem till mor och fick i sig lite man" hahahaha jag diggar stavfelet! ;)

var fick du lägenhet?;)

2010-02-13 @ 18:11:04
URL: http://eeckis.blogg.se/
Postat av: eeckis

Sv; joo jag har värlfdens besultsångest över håret nu :/

2010-02-15 @ 12:43:15
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0