Alla hjärtans dag och äcklig kyckling. ;)

Åkte hem från min semestr i Kopparberg igår. Men bäbis vart kidnappad, så han är kvar där :)
Nu sitter jag här och planerar min dag, Lite sen kanske, med tanke på att halva dagen redan gått. Men faktiskt så har jag inte sovit bort hela dagen för engångs skull ;P Gick upp vid halv åtta, Duktig flicka!

Igår var Joel här och myspyste, Fick en jätta fin blomma av han, och GODIS! :D Hahah. Sen åt vi någon äcklig torr kyckling. Va väl inte kycklingen det var fel på. Va väl mest att allt va allmänt tort och äckligt. Fy för nyttig mat ;) Vart en rätt tidig kväll, gick väl och la oss vid halv nio, men inte sov jag för det. Låg och brottades med en sovande Joel och kollade på Rederiet halva natten. Han tyckte nog att jag och min dator tog upp för mycket av sängen :P

Nej, Får uppdatera senare. Ska fara ner på staden och skriva konstrakt på lägenheten, bara två veckor kvar :) Sen blir det till att ragga flyttkartonger

Kommentarer
Postat av: eeckis

Sv; haha, de är vår specialité tror jag =)

kaffe och arraksboll i badkaret ;)

2010-02-15 @ 12:48:11
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0