Äm;

Tänk hur ens liv bara kan förändras på två sekunder.
Från att vara en "lek" till att bli blodigaste allvar.
Är man någongång förberedd på det ?
Vet man vad man har att vänta sig ?
Jag tror faktiskt inte det.
Inte jag iaf.
Om någon hade sagt till mig för ett år sen att mitt liv skulle se ut så här nu, så hade jag aldrig trott på det. Att jag sulle bli mamma inom en snar framtid.
Men jag gillar läget :) Jag är väl medveten om att det säkerligen kommer bli tufft, och att det är en väldigt stor omställning, Den största i livet.
Och jag tror att allt kommer bli hur bra som helst när det väl är där. Jag bara älskar tanken på att jag snart kommer ha min lilla knodd hos mig.




Du, Ni, Oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0