Äm;

Hallåjaa..

Kan absolut inte sova, inte det minsta trött.
Så jag och Veronica sitter här nu vid varsin dator, Socialt på hög nivå.
Har kikat på nån film ikväll som jag och Göran va iväg och hyrde.
Men ack va vi fick krångla innan vi kom ner på staden för att hyra filmen.
Började med att Veronica kom hit, vi skulle ner till konsum för att handla et sista till maten.
Fick låna Veronicas telefon en sväng för att kolla om ja fått nå sms. ( Eftersom min har total pajat )
Då hade göran skrivit o fråga om han kunde komma över.
Två min efter stod han här i hallen :P
Då bar det av till konsum.
Sen gick vi tre hem till mig för att börja på med maten. GöttiGött. Vart "Ris o arne" ;) Hahah, min specialare.
Sen efter maten kom vi på att vi skulle ha "mys kväll" hyra film o grejer.
Så jag och Göran skulle ta hans moppe ner på staden.
Traskade ner till garaget och for iväg.
Men där fick vi.
Kom väl typ 150 m när hela mopeden börja åka över hela vägen, jag skrek som en tok och trodde göran som bara sa "hoppsan" hade kört mot kanten på trottoaren.
Men icke.
Väl när vi fått stopp på skiten märker vi att vi hade fått punktering.
Så fick knata hem igen.
Tur att man har snälla grannar säger jag bara.
Carina körde ner oss till "Hemmakväll" så vi fick hyra våran film o köpa lite godis.
När vi väl kom hem igen till Veronica som satt hemma hos mig och väntade och trodde vi hade kört ihjäl oss eller nått hade det tagit 1 ½ att få den där förbannade filmen :P
Men vad gör man inte. :P

Satt och kollade igenom lite bilder nyss och vart lite nostalgisk.
Saknar verkligen förra sommaren. Det var verkligen "lev som att du skulle dö imorgon".
Allt var så lätt, och hade jämt trevligt, men hjälp av trevligt sällskap förståss.
Så tänkte lägga ut lite bilder innan vi ska lägga oss och kolla på en film :)







En kväll på Bk`s




Ann-Sofie på väg till Power Meet





Martin och Göran Power Meet




Johan Power meet




Jacob Pwer meet







Studenten



Kommentarer
Postat av: Maoulin

sv: yeah, jag tycker i varje fall ^^



Ursäkta, men hur känner du min pojkvän? :O

2009-10-23 @ 12:20:03
URL: http://mycherryworld.blogg.se/
Postat av: Maoulin

sv : Alright =P

2009-10-23 @ 18:53:56
URL: http://mycherryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0