Äm;

Ohja, Ska väl försöka skriva ihop något.
Jag vet Erica, Inte den bästa på att uppdatera.
Men vad fan ska jag skriva om ? :)
Mina dager ser rätt lika ut, blöjbyten och spyor ;)
Haha, Nejdå.

Min son var hemskt duktig inatt.
Sov mellan 23.00-12.00.
Va ju inte utan att ja va där och kollade så han andades ;P
När vi väl vaknat så bar det av ner på staden med Malin.
Köpte nya skor till mig, tack mor <3 Och overol och tomte dräckt till Alwin :)
Kommer självklart kort på min lilla tomte nisse sen.
Har götta mig framför tvn hela kvällen, skönt!
Med Malin och Matsson som sälskap då :)

Imorgon får vi se om det kanske blir Borlänge en sväng.
Om inte annat blir det en tur dit på Fredag :)
Och så kommer Joel och ska umgås med sin son på fredag också.
GooodiGoooodi! :)

Nej, nu får jag nog ta och uppdatera mer imorgon, har absolut ingen aning om vad jag ska skriva.

Jo, kan ju tillägga att människor kan ta reda på fakta innan dom yttrar sig om saker dom inte har någontign med att göra. Jag blir så förbannat trött påt. Vad är erat problem ?

Erica; Nja, större vet ja inte. Försöker komma undan billager. Men ett annat område iaf :)

Kommentarer
Postat av: erica

Hej! nu vart jag lite glad när jag fick läsa någonting iaf =)

mysigt med tomtedräkt till babyn ;)

okej billigare it is! =)

have a nice day!

2009-11-26 @ 16:54:32
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0