Äm;

Hallå..

Va ett tag sen man uppdaterade här.
Har varken haft tid eller så mycket att säga (:
Ha haft en underbar helg med Cissi iaf (:
Fredagen slutade väl som den gjorde, Hände väl inget speciellt precis.
Men Lördagen där emot va händelserik.
Började med förfest hemma hos Therese och punka, Hade himla trevligt.
Sen körde Matsson ner oss flickor till Solo. Stackaren ;) Haha.
Men han kan ju inte tyckt det var så jävligt.
Eftersom han också följde med in (:
Träffade en väldans massa folk som man kände där.
TrevligtTrevligt.
När det var dags för hemgång så ringde vi Freddie, och hn som alltid är räddaren i nöden hämtade mig och Cissi.
Drog hem till mig och snacka lite skit.
Sen ringde Dennis och Kribbe.
Så jag och Freddie stack och hämtade dom ( jag iklädd pyamas? ) Hahah.
Satt och tog oss nån grogg här innan vi bestämde oss för att ta en vända på staden, Som slutade uppe i Borlänge (: Så det kan gå ;)
Kom hem 7 på morgonen iaf (: Himla lyckad kväll.

Har plockat lite hemm idag.
Nu sitter ja och väntar på Joel som ska lämna Alwins filt, Och passar på och kikar efter lite julklappar åt Alwin medans han sover (:
Min lilla skrutt har blivit sjuk, stackare :(

Blir promenad med matsson och malin strax (: (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0