Äm;

Då var man tillbaka i Kopparberg igen (:
Fick sov sällskap imorse, inte helt fel det inte (:
Sen bar det av till Kopparberg.
Ska vara här denna vecka och se om jag får nå nya tapeter nu då ;)
Var ute och gick en sväng med Therese och Cissi, Bra skönt.
Sen kom hannah och veronica ner på kaffe, sat och snacka massa skit (:
Dom åkte för inte alls längesen.
Dags att krypa ner under täcket kanske ;P
Imorgon blir det promenad med Therese och Cissi, Självklart Alwin också (:

Btw, Idag är Alwin 2 månader (: Om jag inte redan skrivit det ;P


Trött på dig, Du ska verka så bra utåt.
Men hur är det annars ?
Ska man behöva tjata och bråka för att få hjälp ?
Nej tack, Då klarar jag mig ändå.
Men då behöver du inte räkna med mig sen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0