Äm;

Anna; Uppdatera min blogg, jo jag vet. Men har inte så mycket att dela med mig om :) Inte så här till vem som helst iaf ;)

Erica; Yes, Lusse bullar redan nu ;P

Har inte fått någonting gjort alls idag. Har inte vart Alwins dag. Han har vart kanon arg precis hela dagen. Men nu så, äntligen ? sover han. Har nyss pratat med Anna en sväng, sitter och väntar på att hon ska ringa upp igen när hon va färdig med matningen av Jossefine :) Fick brev av dom här om dagen, och en jätte fin "hängsebyxa" ? :) Fint va det iaf. Nej, ska nog försöka med att få mig något i magen nu medans prinsen sover så fint här :)

Kommentarer
Postat av: erica

bakar du lussebullar med saffran då?=P

2009-11-19 @ 01:40:21
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0