Äm;

Sådärja mina kära vänner.

Då var helgen över.
Haft en massa trevligt måste jg ju säga.
Kom hem från Joel i Torsdags,
Hann inte mer än sätta mig vid datorn när jag fick erbjudande av Denice att förlja med på Lars Winnerbäck på Fredagen :) Kan man ju inte tacka nej till. Så jag Joel Denice Emil och självklart våran käre chafför Tony satte full fart mot leksand vid halv sex tiden på fredag kvällen.
Riktigt bra va han, Lars Winnerbäck.
Bara så jävla sugit att ja miss "min" låt. "Om du lämnar mig nu"

Igår var Olle och Berit här och hälsa på mig och Joel, Hyrde film, Flickan som lekte med elden.
Himla bra film det.

Och nu är allt i sin vanlig ordning igen, ingen ordning alls.
Tror du att fylle snack och lögner löser något ?
Du vet vad jag vill, och du vet vad jag tycker.
Men själv har jag inte en aning om vad du vill,
Och det gör mig.. Helt galen!


Erica; Dags för dig att uppdatera lite tror jag allt :)

<3

Kommentarer
Postat av: erica

jag har inte haft internet tillgängligt och haft dödsmycket att göra! =/ nu har jag flyttat iaf, ska läfga ut ett inlägg snarast :)

2009-12-09 @ 21:52:37
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0