Äm;

Hej!

Ultraljud i Torsdags. Bra besked fick man där, Han är inte hemskt stor. :) Allt såg jätte bra ut, Han vägde 1555 :)
Hannah kom upp också, sen kom Therese och Cissi lite senare.
På Fredagen bar det av hem till byn en sväng.
Hälsade på mormor och morfar sen en snabbis till mor.
Cissi och Hannah drack lite vin medans vi kollade på film.
Slutade med en massa konstigheter. En konstig sms historia ;) Hahah.

Igår så städade vi och möblerade om här, vartriktigt bra.
Sen tog vi oss en promenad till MM och handlade mat :) Gött.
Therese och Hannah var tråkiga och åkte hem.
Så jag och Cissi satt väl här hela kvällen och funderade på vad vi skulle hitta på.
Till slut kom Tony och hämta oss och det vart en vända till Saxdalen.
Men det va väl inte nått överdrivet drag där så vi drog vidare till stan.
Träffade en massa trevlig folk :)
Körde hem Roger till smen vid 3-4 tror ja..
Sen vart det hem och nanna kudde :)

Idag har jag inte alls gjort mycket.
Plockat i ordning lite på min ballkong :) Hemskt fint.
Sen gjorde jag och Cissi lite mat också. Göttan.
Har precis duschat lite nu.
Ska nog lägga mig på soffan och glo på en film eller två :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0